CEVRO Institut, o.p.s. - Diskuze

Recenze této školy.

« zpět na profil školy

+ Přidejte vlastní názor

7.8.2012 20:40 Veronika

| |

Je to VŠ do které se vyplatí investovat. Naučí člověka zajímat se o reální život - ekonomika, politika, mezinárodní vztahy,.. Né jenom učit se poučky a teorie. A slyšela jsem, že mají novou akreditaci na obor Obchodněprávní vztahy.

9.8.2012 13:11 Zuza

| |

Dobrý den, právě hledám školu a CEVRO mne zaujalo. Je tady nějaký student, nebo někdo kdo má o škole informaci z první ruky? Dost mne zaujala Sociologie a prý tam mají hodně učitele z praxe. Děkuji.

9.8.2012 14:37 Marina

| |

Moje kamarádka na téhle škole teď dálkově dokončila první ročník politologie a mezinárodních vztahů a je hrozně spokojená hlavně s přístupem a novými možnostmi studia, s formou e-learningových kurzů. Z první ruky to tedy není, ale snad vám to pomůže v rozhodování.

11.8.2012 22:04 Veronika

| |

Nejlepší je zajít si na den otevřených dveří 22.8 anebo 5.9 a zjistit jak to tam chodí, jak na vás bude škola působit. No a určitě tam potkáte i zájemce, kteří o škole vědí víc.

14.8.2012 11:58 Zuza

| |

tak na to DOD si určitě zajdu. Koukám, že ty Obchodněprávní vztahy nelze nikde jinde studovat, tak to asi bude zajímavý obor, něco nového.

14.8.2012 13:17 Marina

| |

Zuzo, ve kterém termínu se tam chystáš? :-) Ráda bych tam šla s někým, kdo se o případné studium taky zajímá.

16.8.2012 09:39 Zuza

| |

No já chci až toho 5. září na to DOD. Myslím, že tam bude víc lidí a bude to zajímavější, než ten 1. termín....tak nevím.

20.8.2012 21:13 malawka

| |

četla jsem, že mají dobrou politologii

22.8.2012 09:58 Marina

| |

Holky, kámoška mi ještě říkala, že studenti mají svůj profil na facebooku. Studenti cevro nebo tak nějak. tak se tam taky zkuste poptat..

22.8.2012 20:28 malawka

| |

ahojky, nevíte náhodou jak to tam chodí s přijímačkami? Na stránkách mají různé informace. Oni se rozhodnou jestli to bude test nebo pohovor?

24.8.2012 13:41 Zuza

| |

Myslím, že to i to. No uvidíme. A na co se hlasis? Mne hodne zajimaji ty obchodnepravni vztahy, ale nevim z jakych oboru se lze na ne hlasit po ukonceni Bc.

24.8.2012 15:41 malawka

| |

Ahojky Zuzo, já se zajímám o politologii a mezinárodní vztahy. Ale uvažovala jsem i nad Hospodářskou politikou - to je Bc obor, který mají myslím nový.

4.9.2012 20:23 malawka

| |

tak jsem se rozhodla pro obor politologie a mezinárodní vztahy - radila jsem se v škole - říkala jsem jim co čekám, co potřebuji, dostala jsem podrobné podklady k jednotlivým předmětům, obsahu studia. Jsou tam fajn lidi.

25.6.2013 19:15 Jitka

| |

Já se chystám do Cevra na den otevřených dveří. Pořád se nemohu rozhodnout mezi veřejnou správou a právem v obchodních vztazích:-)Snad mi tam pomůžou s rozhodnutím.

26.6.2013 05:05 Majda

| |

já mám za sebou bakalářské studium Veřejné správy a určitě budu pokračovat dál i na magisterské studium. rozhodně mi to přijdou dobře investované peníze a většina předmětů mi tam vyhovuje. na den otevřených dveří zsjděte, určitě vás to přesvědčí zodpoví tam vaše dotazy k oborům atd.

26.6.2013 19:16 Jitka

| |

Díky, na den otevřených dveří trošku spoléhám:-)Investované peníze do vzdělání se nám určitě jednou vrátí:-)

28.8.2013 19:30 Linda

| |

Holky a není tu někdo kdo chodil na tu jejich liberální akademii? Potřebuji si rozšířit znalosti, příští rok mě čekají přijímačky na VŠ. Díky všem

29.8.2013 19:47 Miriam

| |

Já ji absolvovala loni a byla jsem moc spokojená. Rozšířila jsem si znalosti z ekonomie, marketingu, komunikace ... a ani to nebylo nějak drahé. Myslím že pět tisíc.

30.8.2013 07:06 jana

| |

já osobně ne, ale slyšela jsem, že to špatné není...a ty studuješ Lindo gympl nebo jak??

22.7.2014 19:54 hela

| |

já mám za sebou Bc. na Cevru..veřejnou správu a od září se chystám na Bc. škola mě baví. lektoři jsou fajn, pár známých tváří, ale já jsem za to ráda. líbí se mi přístup školy a taky to, že to není žádná masovka

24.7.2014 18:43 david

| |

Cevro je podle mě z těch hodně lepších soukr. vejšek. já sám tam studuju už na magisterským. bakaláře jsem dělal na státní škole, ale tahle mi přijde v mnoha ohledech lepší. tím, že makám, tak mám i pocit, že mi tam víc vyjdou vstříc a hlavně, že tam učí fakt kvalitní lektoři.držím palce v rozhodování a na den otevřených dveří jistě zajděte a nebo na letní akademii se zapsat...taky dobrý

19.8.2014 10:16 Pavla

| |

Také si na Cevru dodělávám nMgr. - veřejnou správu - stojí to sice nějaké úsilí, ale zadarmo bych titul ani nechtěla. Dost jsem si díky studiu rozšířila obzory, v práci člověk rychle zakrní. Lektoři jsou ve většině z praxe - což velmi vítám. Propojení s praxí je dle mého názoru nejdůležitější.

19.8.2014 10:21 Pavla

| |

Jinak - teď jsem to tady zjišťovala kolegini, tak píši i sem - kdo se chce osobně po škole rozhlédnout, tak DOD v Jungmance je 20.8. od 16h a do druhého kola příjímaček je ještě možné se přihlašovat.

28.8.2014 07:07 Edita

| |

Na Cevru mám za sebou 1. rok. Bála jsem se hodně - jak náročnosti, tak názorů od okolí, že dělám soukromou VŠ. Ale vše jsem ustála a první rok zvládla. A jsem ráda, protože Cevro fajn - jak přístup učitelů, tak fajn lidi ;-)

19.6.2015 12:18 Martina Pánková

| |

Loni jsem pořád váhala kam se přihlásit...jestli na státní a nebo soukr.školu...nakonec vyhrálo Cevro (byla jsem ráda,že se tam neučí matika,pro mě zabiják) a jsem strašně ráda,že jsem do toho šla...mám za sebou první rok a musím uznat,že občas si máknu,ale když vezmu ten přístup učitelů v porovnání se státní,když jsem dělala Bc.,tak se to nedá srovnávat :o) Jsou vstřícní,je to všecko o osobním přístupu a domluvě...

22.6.2015 05:40 Helena Jiránková

| |

S Cevrem jsem velmi spokojená...o soukromých školách kolují různé názory, ale Cevro je opravdu na úrovni - a to, řekla bych v některých případech, i vyšší než na státní VŠ. Učitelé jsou přístupní k dialogu, prostředí příjemné a oceňuji možnost zahraniční praxe.... Jo a souhlasim s Martinou, že matika se tady fakt neučí, což je supr :-)

24.6.2015 07:32 František Hájek

| |

Já jsem na Cevru také studoval - mgr... a vykašlal jsem se na drby kolem soukromých VŠ...dal jsem na svůj instinkt a vybral si dle nabízených předmětů a pedagogů na škole... Cevro má učivo propojené do praxe, nabízí mnoho seminářů, výborné zázemí a prostor pro názor... takže já jsem byl spokojen.

24.8.2015 18:13 Oskar

| |

Na Cevru si dodělávám Mgr. a jsem spokojen. Dálkové studium se dá skloubit se zaměstnáním, zkoušky jsou někdy náročné, ale jelikož mě studium baví, hodně si pamatuji :) Mohu doporučit.

31.8.2015 08:07 Samanta

| |

Mě hodně o podání přihlášky přesvědčil až dojem "na vlastní kůži" na Dni otevřených dveří. Tak pokud ještě váháte, přijďte se také podívat - 2. září 2015 od 16h do Jungmannky.

31.8.2015 19:52 Miriam

| |

Chystám se na den otevř.dveří (toho 2.9.2015),kdyby se chtěl někdo připojit,klidně se ozvěte...budu ráda,že nejdu sama...Přihlásila jsem se na popud bratránka,který o škole pěje jen samou chválu...včetně kantorů :o)

24.5.2016 17:30 Martina

| |

Na CEVRU vystudoval můj přítel a nemohl si ji vynachválit. Pedagogové jsou osobnosti z praxe, škola nabízí mnoho možností zahraničních i tuzemských stáží a už během studia se dají nasbírat užitečné kontakty pro budoucí povolání. Sama mám jen bakaláře, tak se chci teď 1. června zajít podívat na Den otevřených dveří, uvažuji o tom, že bych si dokončila vzdělání právě tady.

26.5.2016 14:58 Karin

| |

Tak já se chystám ještě příští týden (01.06.2016) na den otevřených dveří, ale jsem na 100% rozhodnutá se Cevro Institut letos přihlásit...mám kolem sebe pár lidí co na školu chodí a opravdu si studium chválí,...

30.5.2016 18:29 Kačka

| |

Při studiu jsem nabrala mnoho zkušeností,které se mi hodí do praxe...na praxi jsem chodila už při škole a potom si mě nechali jako koncipientku v kanceláři....za mě určitě doporučuji...

25.8.2016 18:15 Kamila Povolná

| |

Sice soukromá škola, ale pro mě ta nejlepší....studovala jsem tam, ukončila studium loni a mám fakt dobrou práci,díky znalostem ze školy!!!!

27.8.2016 19:24 Kamila

| |

Hledala jsem kam se ještě narychlo přihlásit....a Cevro je jedna z vysokých škol,kam lze podat přihlášku ještě do konce srpna a pak se v 7.září dělají přijímačky....práce přes prázdniny mně opravdu stačila na to,abych si to studium rozmyslela,tak doufám, že mě přijmou :o)
cevroinstitut.cz/

1.9.2016 20:27 Dobruska

| |

S CEVRO Institutem mám výbornou zkušenost, absolvovala jsem tu magisterské studium (Bc. mám z jiné školy) a moc ráda na studium vzpomínám. Hlavně na vynikající pedagogy, kteří opravdu umí vzbudit nejen zájem, ale i nabídnout nový pohled, podnítit k samostatnému přemýšlení nad problémem. Na veřejné škole šlo hlavně o to, aby se člověk naučil na zkoušku a pak to odříkal, na CEVRU je přístup jiný, opravdu individuální, což je velká výhoda malé školy. Mně to aspoň vyhovovalo víc a byl to jeden z důvodů, proč jsem magisterské studium absolvovala právě tady.

25.10.2016 17:20 Jan Krupka

| |

Studium doporučuji. Na zvážení ponechávám fakt, že v době demografické krize není problém studovat veřejnou školu-ideálně v kombinaci s touto, a to již jen kvůli srovnání pozitiv a negativ obou. Ostatně, vyučované obory umožňují navazující studium.

5.6.2018 16:41 Ivan

| |

cevro je dobrý v tom, že tam přednášej fakt kapacity a praktici, ale rozhodně to není pro nikoho kdo nemůže studiu dát maximum, protože ze zkoušek Vás vylejou a vůbec se nepárají pokud neumíte. takže sice soukromá škola ale myslet si že vám zkoušející promine tak fakt nepromine...jako pro někoho při práci celkem mazec, studiem jsem strávil všechnu dovolenou na 3 roky... ale zase se nesetkávám s posměšky jako z Ujak...tam je fakt problém no..

13.6.2018 11:59 Jirka

| |

Dobrý den,
CEVRO jsem studoval v Českém Krumlově dálkově. Výuka probíhala dle předpokladů, tedy na máloco byla učebnice, spíš, sežeň si sám, jsi na VŠ. Přednášející jsou kapacity, to nikdo nikomu nebere, ale krom pár vyjímek nic víc než přednášku čekat nelze. U dálkového studia je to spíš náhled a o tom, že alespoň poznám, kdo mě bude zkoušet.
Komunikace škola - student v pohodě, student - vyučující velmi slabá. Nároky na zkoušky běžné, člověk si to platí, tak ho nechají udělat vše, ale u státnic vyhodí okolo 70 % lidí a někdy i nespravedlivě.
Takže, resume je takové, že znovu bych tuto školu studovat nešel a nedoporučuji ji.

2.2.2019 15:59 Milan R.

| |

CEVRO Institut, není sjednocená literatura, ano sežeň si sám. Během celkového studia jak prezenčně tak kombinovaně se to dá, pokud člověk není úplný dement. Ovšem na státnicích jde ven 80% lidí nezájem, doplň si vzdělání a přijď znova. O něco lepší, ale ještě to není úplně ono a platíš vše znova. Nikdy nevíš na čem na konci jsi, vyjedou si známky a podle toho skončíš. Studijní celkem v pořádku, ale nevolej znova. Škola plná kapacit (celebrit), ale všichni "bývalý", ve škole hledají doplnění platu. Na zkoušky jsem zažil, že nepřišli nebo se jezdilo k nim do práce. Zažil jsem dost lidí z ročníku i mimo něj, kteří tzv. nezvládli státnice ono totiž se stane, že tam přijde někdo koho jste v životě neviděli a ani o něm neslyšeli a má svoje saldo otázek, které když neodpovíte jste v háji. to je příliš velké riziko, lepší přejít jinam nebo nechodit vůbec. Komentáře zalité sluncem sděluje akorát marketing, pozor.

20.6.2019 16:28 Michal

| |

Na Cevro institutu jsem studoval obor Bezpečnostní studia v kombinované formě. Níže uvedené názory se zakládají částečně na pravdě. Učební podklady téměř žádné. Mnoho učitelů spíše celebrit, ale také mnoho učitelů hrozně příjemných, ochotných, vysoké odbornosti a jejich přednášky a názory na dění ve světe je prostě inspirativní.
Jenže pak přijdou SZZ a z těchto učitelů tam je pouze jeden, zbytek neznáte, nevíte kde a co učí. Jejich baterie otázek vás zcela zaskočí, protože očekávání bylo zcela jiné. Musíte být opravdu tak perfektně připraveni, aby jste to ustáli.

26.2.2020 21:15 Miriam

| |

je to soukromá škola, na státnice chodí často lidé tzv. "z venku" a pokud máte naučené k otázkám co je třeba od vašeho vyučujícího jste v háji. Každý pedagog ať VIP, hobík nebo uznávaný odborník pojme výuku dle svého a pokud u státnic není tak nemáte moc šanci, protože míra pravděpodobnosti že tam potkáte svého učitele je 1:5. Vyučující se tady hodně vystřídali, tak snad už to není co to bývalo. Vše proběhlo poměrně hladce až na ty státnice. Nechci být zaujatá, nebudu hodnotit svůj případ. Stručně- úspěšný na první pokus každý čtvrtý a na druhý pokus také nebývají milejší. Škola nevydává vlastní skripta, literatura není sjednocená. Stejně tomu tak je i u placených předstátnic. konzultací, opět přednášející pojme dle svého (seznam otázek je samozřejmě stejný) ale pak na ostro se kdokoli ptá na cokoli a vy se nemáte o co opřít, max o vlastní praxi.. Good luck!!

7.4.2020 16:45 Eli3ka

| |

V únoru 2020 jsem skládala SZZ na této škole. Všechny tři pedagogy v komisi jsem znala. Na jednu otázku na potítku 10 minut, nechali mě mluvit, pak se ptali na doplňující otázky, na které jsem většinou odpověděla tak napůl správně. Nakonec byly výsledky z každého předmětu přes 60%. Překvapilo mě jen to, že jsem opustila na chvíli místnost společně s člověkem, který byl zkoušen přede mnou, aby zkoušející vyhodnotili výkon studenta...
2 dny před plánovanou promocí byl vyhlášen nouzový stav, a tak už jsou to 2 měsíce, co jsme bez diplomů. Studijní oddělení není schopné nám je alespoň poslat poštou. Sice nabídli on-line potvrzení o vykonání SZZ, na to čekám už 10 dnů, bez odpovědi ????
Školu jsem studovala při práci, nakonec to nebyl takový problém, přestože jsem měla prezenční studium. Vyučující jsou profíci v oboru. V oboru Politologie a mezinárodní vztahy je většina materiálů dostupná na školním webu. Moderní učebny a skvělá poloha v centru města. Škola má svoje plusy i mínusy...

16.4.2020 19:08 Petra

| |

V podstatě souhlasím s předchozími příspěvky. Literatura sjednocená není, studijní oddělení je zhruba stejně "ochotné" jako na ostatních školách a celebrity sice odučí, co mají, ale pak už často nemají čas na cokoli jiného (konzultace, odpověď na dotaz, upřesnění atd.). Jde to vystudovat? Jde. Dají se složit státnice? Po větších či menších peripetiích a poplatcích za prodlužování studia nakonec dají. Většinou. Ne vždy. Šla bych do toho znovu? Ne. Problém u SZZ je, že zkouší někdo, koho neznáte, stylem uhodni co si myslím, a to je bolestná a frustrující zkušenost. Neuděláte SZZ na první pokus a naprosto netušíte, co vlastně máte dostudovat na další pokus, protože nevíte, kdo a hlavně co bude zkoušet. Bude to zaměřením spíš politolog, ekonom, právník, nebo bude mít obsedantní zálibu v popisu historických reálií a dat. Nevadí, když studium bude náročné a státnice přísné, alespoň bude mít absolvování svojí váhu, ale vše by mělo být natolik konzistentní, aby bylo možné se poctivě připravit.

4.6.2020 14:46 Monika

| |

Ráda bych jako čerstvý absolvent uvedla věci na pravou míru.
Celé studium bylo moc fain. Hlavně nás učili odborníci na danou oblast. Bylo příjemný míst stejnou vyučující jako kamarádka na Právech na UK. Mít vyučující co se podílí na tvorbě zákonů, komentářů a další literatury.
Samotné studium je středně, ale dá se zvládat při práci. Pracuji sama na fulltime.
Brala jsem si jen na některé bloky dovolenou.
Státní závěrečná zkouška je spravedlivá a spravedlivě náročná. Ten kdo si stěžuje, je zlý vůči škole jen proto, že to neudělal, místo toto, aby se lépe připravil a učil!
Slečna u potitka mi tvrdila, jak se učila jen ani ne dva týdny a něco ani pořádně neviděla. Pak jsem se nedivila, že to Nedala, to by nebylo fér kdyby to udělala.
Měla jsem v komisi jak vyučující, paní docentku Stenglovou, tak i docenta, kterého jsem neznala.Ptali zcela jen na obsah otázky, chtěli prostě vědět co umím a to jsem jim řekla. Nebylo tam nic co by mě prekvapilo nebo na něco mimo otázky. Vse ok ????????

4.6.2020 14:48 Jan

| |

Škola je super!

15.6.2020 20:17 Klára

| |

Jsem čerstvým absolventem a státnice jsou náročné. Já jsem se připravovala pouze na státnice 1,5 měsíce a zvládla jsem. Samozřejmě je toho kvanta, proto je potřeba důsledná příprava. Nemohu vytknout nic proti cevro institutu. Mimochodem, také jsem 1 zkousejiciho viděla poprvé v životě, ale myslím, že na to nesejde- umíš /neumíš.

26.12.2020 11:29 Jan Krupka

| |

Dovolím si srovnat moji poměrně starou zkušenost s CEVRO z roku 2011, kdy jsem promoval jako bakalář na této škole s magisterským studiem oboru veřejná správa na PrF MUNI. Nesrovnatelné! Zatímco na CEVRU byla materie zpravidla (ne tedy vždy) poctivě podána a existoval prostor pro konzultace, v Brně nic takového neexistovalo. Přednášky velmi plytké, nezajímavé, téměř bez vazby na právní praxi (zastanu se leda pp. prof. Týče a Filipa). Je možné, že ten obor byl jakýmsi vedlejším produktem veřejné školy a důraz byl kladen na vzdělání budoucích právníků, nicméně u státnic byly požadovány encyklopedické znalosti a perfektní znalost právní teorie. Nic z toho ovšem nebylo řádně přednášeno.

23.5.2022 19:24 Idiot

| |

Cevro - nástupce Prognostňáku? To jako vážně??? Táhněte do pekel!!!

3.7.2022 21:03 Jaroslav

| |

Jak čtu předchozí komentáře prostředí školy značně změnilo, bohužel výrazně k horšímu. Loni na podzim jsem do této školy nastoupil a zažíval jsem permanentní cimrmanovské střídání dvou prvků, prvku očekávání a prvku zklamání. Velice nehostinné až nepřátelské prostředí, mě nakonec doslova donutilo školu opustit. Jediné co okamžitě začalo řešit vedení bylo abych doplatil školné za celý akademický rok, přesto, že jsem ještě nepřekročil ani první půlrok studia. Ihned mě kontaktovala právnička školy a začala vyhrožovat soudem a ohánět se smlouvou, ve které je uvedené, že škola má právo školné požadovat i když už člověku nic neposkytují. Zkrátka celému mému působení na této škole dali tu správnou tečku. Studené prostředí této školy všem případným zájemcům důrazně NEDOPORUČUJI. Předseda představenstva školy je kontroverzní politik mafiány nazývaný „íčko“, teda jak se píše zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Ivan_Langer a bohužel se to na celkovém prostředí této školy výrazně projevuje.

28.7.2022 13:11 Eva

| |

Byla jsem spokojená, škola splnila má očekávání, prostředí bylo příjemné. Studovala jsem v dálkovém magisterském programu. Jednoduché to nebylo, ale tak to má být, musíte u státnic umět. Jediné, co mi bylo trochu nepříjemné, bylo prostředí učeben. Okna většiny učeben vedou do átria a nedá se tam pořádně vyvětrat. Paní docentka Štenglová je úžasná, ale musíte u ní opravdu umět. Ostatním pedagogům také nemám co vytknout.

14.9.2022 12:47 Dominika

| |

Jsem hrdou absolventkou, jak Bc., tak Mgr. studia na vysoké škole CEVRO Institut. Právní studijní program je velice kvalitní a vyučující jsou špičky v oboru. Tuto školu DOPORUČUJI! Škola pořádala spoustu akcí pro studenty a byla velice přátelská. Prostředí školy i budova je impozantní. Pokud se student snaží, tak zde nemá problém. Stejně tak v případě, že vyvstane nějaká nepříjemná skutečnost, která ovlivní vaše studium, tak Vám pomůže vedení školy v čele s paní ředitelkou. Budu se tam ráda vracet na absolventské večírky a možná si v budoucnu dodělám některý z postgraduálních studijních programů.

30.9.2022 05:56 Jirka

| |

Tato škola mi byla doporučena jako dobrá škola a tento názor mohu jen potvrdit. Neměl jsem pocit, že bych zde dostal nějakou zkoušku zadarmo, ale určitě jsem dostal nejlepší možnou podporu, aby zkoušku zvládl. Vyučující pro mne byli většinou velice inspirativní osobnosti, kteří rozhodně mají co předat. Pokud hledáte dobrou školu a nepotřebujete okna do zahrady (jak čtu níže:-)), pak tuto školu doporučuji.

14.6.2023 16:32 Marcus

| |

Jako absolvent nav. kombinovaného programu VS-BS mohu potvrdit níže uvedené vesměs pozitivní příspěvky kolegů. Studium je vedeno převážně experty a renomovanými „kapacitami“ v daném oboru po menších skupinkách. V tomto ohledu Cevro bezesporu nabízí uvědomělým osobám obrovskou přidanou hodnotu, kterou mohou efektivně integrovat ve svém profesním životě, a to jak z odborného, tak sociálního úhlu pohledu.

A nyní podřadíme do negativ. Materiály v návaznosti na průběžné studium a zejména zkouškové období nejsou fakticky dostupné v potřebném rozsahu. Odkaz na doporučenou literaturu v sylabu a vlastní poznámky z přednášek reálně nemohou zaručit homogenní kvalitu absentujících školních skript, či obdobného kompaktního a uceleného výkladu teorie. Prostě musíte kolektivně kooperovat mezi sebou a pátrat všude možně, abyste něco kloudného dali dohromady – a stejně nakonec nebudete vědět, jestli s tím u zkoušky obstojíte.

Dále viz *P2

14.6.2023 16:35 Marcus

| |

*P2 Státnice probíhají v obdobném modu, jen to musíte ještě umocnit. I přes důkladnou přípravu na jednotlivé okruhy není zcela vyloučené, že vás někteří členové komise budou mít tendenci stahovat doplňkovými otázkami na svůj „egoistický píseček“, kde budou vyžadovat informace, které nejenže nemuseli v hodinách oficiálně probírat, ale v zásadě se může jednat jen o okrajové záležitosti marginálního významu, či dotazy k danému tématu fakticky irelevantní (proto vám doporučuji v předstihu udělat analýzu potenciálního složení členů komise, zejména tedy jejich odbornost, vyučované předměty etc.) Mohu zde pouze spekulovat, zdali se jedná o systematizované praktiky ze strany školy s cílem maximálně „monetizovat“ neúspěšné kandidáty, nebo zda tyto případy v mém ročníku byly ojedinělým jevem.
Pokud jste však odhodláni za kvalitu a prestiž svého vysokoškolského studia podstoupit prémiovou oběť na úkor vlastního pohodlí, případně lehčího PTSD, tak studium těchto oborů na Cevru jednoznačně DOPORUČU

11.6.2024 03:20 Esky

| |

Přidám se k recenzím a to negativním - “Problém u SZZ je, že zkouší někdo, koho neznáte, stylem uhodni co si myslím” - tento problém stále trvá. Nedostatečné podklady pro výuku, organizační chaos, neochotné a nereagující studijní oddělení, v učebnách se nedá dýchat, vrátná na vás při každém vstupu řve, v učebnách nejsou zásuvky, minimální ochota pro online výuku, jediné co tu školu asi drží na hladině jsou odborníci z praxe. Pokud toužíte při své práci po kvalitní výuce - kdy nebudete litovat času, peněz, úsilí a budete se do školy těšit, CEVRO Institutu se vyhněte.

TOP školy

ART & DESIGN INSTITUT

Slezská 68, 130 00 Praha 3 - Vinohrady
Telefon: 731 50 20 50
Web: www.adi.cz

To mě zajímá

Střední škola mediální grafiky a tisku

Beranových 140/695, 199 00 Praha 18
Telefon: 274 868 770
Web: www.medialnigrafika.cz

To mě zajímá

Vysoká škola kreativní komunikace

Na Pankráci 420/54, 14000 Praha 4 – Nusle
Telefon: 607 041 436
Web: www.vskk.cz

To mě zajímá

GYMNÁZIUM MICHAEL

Machkova 1646/1, 149 00 Praha 4
Telefon: +420 724 158 658
Web: www.gymplmichael.cz

To mě zajímá

Chcete zde také zviditelnit vaši školu?

Chci více informací

Nejbližší akce na školách

Zobrazit další akce
Den otevřených dveří

Střední škola AGC a.s., Teplice

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Střední škola knižní kultury s.r.o., Praha 6

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská, Praha

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Kuřim, s.r.o., Kuřim

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Střední průmyslová škola technická, Jablonec nad Nisou, Belgická 4852, příspěvková organizace, Jablonec nad Nisou

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Střední uměleckoprůmyslová škola, Bechyně, Písecká 203, Bechyně

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Obchodní akademie a jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Ústí nad Labem, příspěvková organizace, Ústí nad Labem

To mě zajímá

Přípravné kurzy z matematiky a fyziky k přijímacím zkouškám a studiu na VŠ

Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská, Praha

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horšovský Týn, Littrowa 122, Horšovský Týn

To mě zajímá

Den otevřených dveří

Polské gymnázium - Polskie Gimnazjum im. Juliusza Słowackiego, Český Těšín, příspěvková organizace, Český Těšín

To mě zajímá

Chcete inzerovat vaši školu?

Rychlý kontakt

info@seznamskol.eu

* Chcete zavolat nebo napsat do vaší školy? Přejděte na její profil. Tohle jsou kontakty na provozovatele serveru SeznamŠkol.eu.

Provozovatel webu

just4web.cz s.r.o.
IČ: 27547876

Přejít na kontakt